problemi sa punjenjem akumulatora!
cesto nas pitaju zasto im posle rada nocu traktor ujutro tesko pali ( traktori belarus ,820,920 itd sa paljenjem na 24volta) u pitanju je punjenje koje je kod belorusa takvo da struja punjenja iz alternatora ide na elektroniku koja (bi trebalo) da rasporedjuje ravnomerno struju na oba akumulatora. cesto se desava da je razika izmedju nji i jedan volt ( 1 v) sto ne zvuci strasno pogledavsi da je u tom slucaju napon na A akumulatoru 13.3v a na B akumulatoru 14.3v ali to su podatci koji su mereni na na leru dok u radu to se menja i pod punim opterecenjem ( farovi prednji, farovi prednji gornji, farovi zadnji, pozicona svetla, ventilacija, rotacionon svetlo) to izgleda ovako akumulator A napon 11,5v akumulator B 12.5v sto znaci da se akumulatori prazne u toku rada umesto da pune, tako da na kraju rada napon pada u zbiru oko 22v i odtuda slabije verglanje i teze paljen je. samena te elektronijke je oko 4000dinara ali ona ce samo jedan preiod drzati ravnomerno napajanje. zato se preporucuje da fizicki menjate mesta akumulatorima (koji je bio sa leve strane prebacite ga desno , a desni levo) primeticete raziliki. a to trebe da raditie u zavisnosti od kuriscenja traktora od jednom u mesdec dana do jednom u 4 meseca.
vaš multi moto tim
Captcha